1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

         1.1. Цей Договір є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх покупців. 
        1.2. Уважно прочитайте текст цей Договір, і якщо ви не згодні з яким-небудь його пунктом, пропонуємо вам відмовитися від купівлі Товару. У випадку прийняття умов Договору, ви погоджуєтеся з усіма його умовами та підтверджуєте, що вам зрозумілі всі його положення.   
        1.3. Цей Договір адресований необмеженому колу осіб і є офіційною публічною пропозицією Продавця укласти з Покупцями договір купівлі-продажу Товарів дистанційним способом, фотографії яких розміщені за адресою https://bujobox.com.ua/
        1.4. При повній згоді з цією Публічною офертою Покупець приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати товару, доставлення товару, відповідальності за недобросовісне замовлення і за невиконання умов  цього Договору.


2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
        2.1. Сайт – вебсайт, що розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://bujobox.com.ua, включаючи всі його вебсторінки. 
        2.2. Інтернет-магазин «BujoBox» – відповідно до Закону України «Про електронну комерцію», засіб для подання або реалізації товару, роботи або послуги шляхом здійснення електронної угоди.
        2.3.  Оферта – пропозиція укласти публічний договір (далі – «Договір»), опублікований в мережі Інтернет за адресою: https://bujobox.com.ua/publichnaya-oferta/
        2.4. Акцепт – надання Покупцем повної та безумовної згоди Продавцю на пропозицію укласти цей Договір на умовах, передбачених Публічною офертою, що оформляється одним зі  способів, вказаних в цьому Договорі.
        2.5. Користувач сайту інтернет-магазину «BujoBox» –  особа, яка має доступ до сайту, за допомогою мережі Інтернет і використовує сайт інтернет-магазину, та яка переглядає інформацію на сайті та/або замовляє та/або отримує Товари/послуги з використанням технічних інструментів сайту.
        2.6. Реєстрація –  заповнення Користувачем відповідної форми на сайті із зазначенням необхідних даних. 
        2.7. Персональні дані –  відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. 
        2.8.  Товар – опублікований на сайті інтернет-магазину перелік найменувань асортименту, представлений в інтернет-магазині, за якими вказується ціна, назва та опис товару та який супроводжується його зображенням.
        2.9. Продавець – власник Товару, що пропонується на сайті інтернет-магазину, реквізити якого зазначені в рахунках на оплату та/або товаросупровідних документах.
        2.10. Покупець – дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років, отримує інформацію від Продавця, розміщує замовлення щодо купівлі Товару, що представлений на сайті інтернет-магазину для цілей, що не пов’язані зі здійсненням підприємницької діяльності, або юридична особа. 
        2.11. Замовлення – рішення Покупця придбати Товар шляхом належного оформлення запиту Покупця на придбання і доставлення за вказаною Покупцем адресою, обраних на сайті Товарів. 
        2.12. Особистий кабінет Покупця – сторінка сайту, що містить історію зроблених Замовлень на сайті та персональну інформацію, зазначену при реєстрації. Особистий кабінет Покупця може містити також іншу інформацію, обсяг якої визначається Продавцем самостійно.
        2.13. Одержувач – Покупець, або особа, яка від імені Покупця фактично отримує Товар, що був доставлений  Компанією-перевізником.
        2.14. Істотний недолік Товару – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання Товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: а) він взагалі не може бути усунутий; б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; в) він робить Товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
        2.15. Кур’єрське доставлення – безпосередня передача Товару від співробітника служби доставлення або кур’єрської чи експедиторської служби Покупцю в місці, зазначеному Покупцем як адреса доставлення, на платних або безоплатних умовах.
        2.16.  Служба доставлення/Компанія-перевізник – треті особи, які надають послуги з доставлення Замовлень Покупцеві.
        2.17. В Договорі можуть використовуватися терміни, не визначені в розділі 2  Договору. В такому разі тлумачення терміну проводиться згідно з текстом Договору. У випадку відсутності однозначного тлумачення терміну в тексті Договору слід користуватися тлумаченням терміну, що визначається: в першу чергу – законодавством України, в другу чергу – на сайті, потім загально прийнятим тлумаченням, що склалося.

 

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
        3.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується оплатити та прийняти Товар на умовах цього Договору. Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в інтернет-магазині, в тому числі:
- добровільний вибір Покупцем Товарів в інтернет-магазині;
- самостійне оформлення Покупцем замовлення в інтернет-магазині;
- оплата Покупцем замовлення, оформленого в інтернет-магазині;
- обробка та доставлення замовлення Покупцеві у власність на умовах цього Договору.
        3.2.  Цей Договір поширюється на всі види Товарів, представлених на сайті, поки такі пропозиції з описом розміщені в інтернет-магазині «BujoBox».
       3.3. Покупець зобов'язаний самостійно ознайомитися з умовами цього Договору, і Продавець не зобов’язаний додатково або будь-яким іншим способом інформувати Покупця про наявність Договору крім як публікації його на сайті https://bujobox.com.ua/.
        3.4. Шляхом укладення цього Договору Покупець підтверджує, що він ознайомлений з інформацією про Товар, який продається за умовами цього Договору, а саме щодо його форми, зовнішнього вигляду, дизайну, кольору, розміру, якості, з характеристиками матеріалу, з якого Товар виготовлений, а також з інформацією про його виробника, усвідомлює такі характеристики Товару та їх значення, і згоден на придбання такого Товару з такими характеристиками.


4. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ
        4.1. Реєструючись на вебсайті інтернет-магазину «BujoBox», ви гарантуєте, що є повнолітнім та володієте необхідним обсягом цивільної дієздатності для використання вебсайту інтернет-магазину.
        4.2. Будь-яка особа, яка не досягла 18 років, може користуватися інтернет-магазином лише за згодою батьків або опікунів.
        4.3. Реєстрація здійснюється за допомогою форми, яка розміщена на сайті  https://bujobox.com.ua/.
        4.4. Реєстрація на сайті є не обов’язковою для оформлення Замовлення.
        4.5. Реєструючись на вебсайті інтернет-магазину та замовляючи Товари через інтернет-магазин, Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду зі всіма положеннями та правилами, розміщеними на цьому сайті.
        4.6. Кожен, хто реєструється та здійснює покупки на сайті в інтернет-магазині, надає свої персональні дані та погоджується на їх обробку на умовах, визначених Політикою конфіденційності.
        4.7. Під час реєстрації на вебсайті в інтернет-магазині Покупець приймає умови Політики конфіденційності, Договору шляхом акцептування одним із таких способів:
    1) Шляхом додавання Товару у віртуальний кошик та натискання в інтернет-магазині на сторінці оформлення замовлення кнопки «Оформити замовлення». 
    2) Шляхом замовлення Товару через соціальні мережі або месенджери.
    3) Шляхом оплати замовлення повністю або частково на умовах цього Договору.
        4.8. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Користувачем при реєстрації.
        4.9.  Користувач зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані Користувачем при реєстрації. У разі виникнення у Користувача підозр щодо безпеки його логіна та пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Користувач зобов'язується негайно повідомити про це Продавця, направивши відповідний електронний лист за адресою: hello@bujobox.com.ua. 
        4.10. Спілкування Користувача/Покупця з представниками Продавця має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі та комунікаційного етикету. Суворо заборонено використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також загроз і шантажу, в незалежності від того, в якому вигляді та кому вони були адресовані.


5. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
        5.1. Вебсайт інтернет-магазину містить інформацію щодо характеристик Товарів, цін на Товари, матеріалів, з яких вони виготовлені та приблизну наявність цих Товарів у Продавця.
        5.2. Під час замовлення Товару Покупець обирає Товар із запропонованого Продавцем асортименту, за необхідності надаючи іншу конкретну інформацію та зазначаючи кількість замовлених Товарів.
        5.3. На будь-якій стадії розміщення Замовлення до моменту його оформлення Покупець може скасувати замовлення, припинивши процес замовлення та покинувши сторінку замовлення. Замовлення, розміщення якого Покупець не завершив, не приймається Покупцем до виконання.
        5.4. Продавець забезпечує наявність на своєму складі Товарів, представлених на сайті. Фотографії, що супроводжують Товар, можуть незначно відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару, з огляду на особливості колірної передачі різних пристроїв, за допомогою яких відображається сайт. Опис/характеристики, що супроводжують Товар, не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки.
        5.5. Товар, якого не має в наявності не можна додати до кошика, але його можна додати до списку бажань.
        5.6. В особливих випадках (наприклад, якщо багато Покупців одночасно замовляють один і той самий Товар), він може бути недоступним. У цьому разі Покупця буде поінформовано про те, що замовлення не може бути оброблене у встановлені Продавцем строки.
        5.7. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити зазначений Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення на адресу, зазначену Покупцем при реєстрації, або іншим способом.
        5.8. У разі анулювання повністю або частково передплаченого Замовлення вартість анульованого Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений.
        5.9.  Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем. 
        5.10. Після оформлення Замовлення на сайті Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставлення шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу, зазначену Покупцем при реєстрації,  телефоном або в месенджер.
        5.11. За необхідністю менеджер, який обслуговує дане Замовлення, уточнює деталі Замовлення, погоджує спосіб і дату доставлення, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця і часу, необхідного для обробки та доставлення Замовлення.
        5.12.  Очікувана дата доставлення та передачі Замовлення повідомляється Покупцеві менеджером, який обслуговує Замовлення, електронною поштою, в месенджері або під час контрольного дзвінка Покупцеві.
        5.13.  Покупець самостійно оформлює Замовлення в інтернет-магазині через форму «кошика».
        5.14.  Продавець має право відмовитися від передання Товару Покупцеві у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення Замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.
        5.15.  За відсутності Товару Покупець має право замінити його іншим Товаром, відмовитися від даного Товару або анулювати Замовлення.
        5.16.  При оформленні Замовлення, Покупець повинен точно вказати дані отримувача. Невірна інформація, надана Покупцем, може перешкодити виконанню Замовлення в зазначений час. В такому випадку доставлення відкладається до моменту коригування даних.
        5.17. Строк формування Замовлення проводиться протягом двох робочих днів з моменту його оформлення. В разі, якщо Замовлення відправлено у вихідний або святковий день, строк формування починається з першого після вихідного робочого дня.
        5.18.  У разі виникнення у Покупця запитань, які стосуються властивостей і характеристик Товарів, перед оформленням Замовлення Покупець може звернутися до Продавця будь-яким доступним способом.
        5.19.  При здійсненні Замовлення Товару на сайті інтернет-магазину «BujoBox» Покупець зобов’язується надати наступну інформацію:
            5.19.1. прізвище та ім’я Покупця або вказаної ним особи (одержувача);
            5.19.2. адреса, за якою слід доставити Товар (якщо доставлення на адресу Покупця);
            5.19.3. адреса електронної пошти;
            5.19.4. номер контактного телефона;
            5.19.5. спосіб оплати;
            5.19.6. спосіб доставлення.
При необхідності Покупець може додати коментар.
        5.20. Найменування, характеристики, колір, розмір, кількість, артикул, ціна обраного Покупцем Товару вказуються в кошику Покупця на сайті інтернет-магазину «BujoBox».
        5.21.  Якщо Продавцю необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у Покупця. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при покупці Товарів в інтернет-магазині.
        5.22. У разі виникнення у Продавця сумнівів щодо дієздатності Покупця, Продавець має право запитати для огляду документ (фото паспорту, документа з додатку  «ДІЯ» тощо), який підтверджує, що Покупець є повнолітнім або номер телефону батьків для підтвердження Замовлення. 
        5.23. Продавець має право відмовити Покупцю в обробці замовлення та його оформленні у випадку, якщо Покупець один і більше разів підряд не забрав Товар з точки доставлення; якщо Покупець відмовився від прийняття Товару без обґрунтованих на те підстав у випадку кур’єрського доставлення; якщо кур’єр не зміг здійснити доставлення протягом 3 раз, Продавець вважатиме, що Покупець бажає припинити Договір.

 

6. ЦІНА ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ

        6.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем і вказується на сайті інтернет-магазину «BujoBox». Ціна Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх включених в Замовлення Товарів, яка дорівнює сумі, що підлягає до сплати, що вказується на сайті інтернет-магазину при оформленні Замовлення в момент його розміщення.
        6.2. Ціна Договору дорівнює ціні Замовлення. Сума Замовлення може змінюватися в залежності від ціни, кількості або номенклатури Товару.
        6.3. Ціна на Товар, зазначена на сайті на момент оформлення Замовлення, містить всі розрахунки податків та є кінцевою ціною, обов’язковою як для Покупця, так і для Продавця. Продавець може змінювати ціну Товару в односторонньому порядку до моменту оформлення Замовлення.
        6.4. Під замовленням Товару розуміється формування Замовлення і (або) його оплата, в залежності від того, що настане раніше, за умови Акцепту цього Договору.
        6.5. Покупець здійснює оплату Товару згідно Замовлення. 
        6.6. Оплата Товару здійснюється:
    1) за допомогою банківського переказу грошей на поточний рахунок Продавця, що вказаний в рахунку, в т.ч. за допомогою Інтернет-банкінгу.
    2)  за післяплатою при отриманні Замовлення в представництві служби доставлення «Нової пошти». 
    3) за післяплатою при отриманні Замовлення в представництві служби доставлення «Укрпошти».
    4) через онлайн-сервіс оплати «Нова пошта» «Контроль оплати». У разі оплати через вказаний сервіс вартість Товару збільшується на розмір комісії «Нової пошти».
    5) Кредитною карткою наступного типу: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard, Electronic, Maestro.
6) будь-яким іншим способом який вказаний на сайті інтернет-магазину або за домовленістю з Продавцем. 
        6.7. Оплата Товару  здійснюється в національній валюті України.
        6.8. Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження оплати на поточний рахунок Продавця. 
        6.9.  Ціна Товару, що вказана на сайті інтернет-магазину, може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. Після оформлення замовлення ціна не може змінюватися, незалежно від будь-яких коригувань цін, зроблених Продавцем і будь-яких спеціальних пропозицій або продажів зі знижками.
        6.10. Продавець залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати ціни на Товари, які доступні на вебсайті інтернет-магазину, починати продаж нових Товарів, пропонувати та скасовувати спеціальні пропозиції на вебсайті інтернет-магазину або змінювати їх.
        6.11.  До моменту зарахування коштів Покупця на поточний рахунок Продавця Товар не резервується. Продавець не може гарантувати доступність Товару Продавця в кількості, зазначеній в момент оформлення Замовлення, в результаті чого можуть збільшитися строки обробки Замовлення. 
        6.12. Зобов’язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів в повному розмірі. 
        6.13. Замовлення приймаються до виконання тільки після надходження грошових коштів у розмірі 100% від вартості Товару на рахунок Продавця, за винятком вибору способу оплати «Післяплата» за умовою доставки Товару «Новою поштою» або «Укрпоштою».
        6.14. У разі вибору оплати замовлення за післяплатою у представництвах служби доставлення «Нової Пошти» та «Укрпошти» продавець маєте право запросити попередню оплату у розмірі від 100 до 200 грн, в залежності від адреси доставлення або інших обставин. Оплата другої частини за замовлення становить повну суму оплати за вирахуванням попередньої оплати, та комісію за такий спосіб оплати, згідно умов служби доставлення.
        6.15. Продавець має право відмовити Покупцю в оплаті Товару за післяплатою у разі, якщо Покупець неодноразову замовляв Товар з можливістю післяплати та не забирав його у відділенні служби доставки та/або в Продавця є сумніви щодо повної дієздатності Покупця. 
        6.16. Повідомлення про оплату Замовлення відправляється Покупцеві на електронну адресу, месенджери або смс-повідомленням на номер телефону, який був зазначений при оформленні Замовлення.
        6.17. При відсутності надходження коштів, інтернет-магазин залишає за собою право анулювати замовлення.
        6.18. Послуги платіжних систем і терміналів, банківські комісії тощо Покупець оплачує додатково. 
        6.19. Послуги доставлення у вартість Товару не входять і оплачуються Покупцем окремо. Вартість доставлення залежить від обраного способу доставлення Товару та адреси доставлення.
        6.20. При замовленні Товару за межі території  України Продавцем до вартості Товару додається вартість доставлення згідно з тарифами Компаній-перевізників, у такому випадку Покупець здійснює 100% передплату вартості Товару і доставлення. 
        6.21. Покупець розуміє та погоджується, що у випадку, якщо Товари, придбані в інтернет-магазині, доставляється за межі України, то вартість при отриманні посилки може залежати від додаткової вартості податку на території країни одержувача. Розмір мита визначається компетентними органами країни-одержувача.
        6.22. Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» під час продажу Товару Продавець зобов’язаний видати платіжний документ (чек, рахунок тощо) встановленої форми із зазначенням дати продажу Покупцю. Він підтверджує факт покупки. Видача платіжного документа може бути реалізована за згодою покупця у вигляді електронного платіжного документа (e-document) на номер Покупця, через месенджери або на адресу електронної пошти, надану Покупцем. Платіжний документ повинен бути оформлений або створений в електронній формі не пізніше моменту відправлення/передачі Товару.

 

7. УМОВИ ДОСТАВЛЕННЯ ТОВАРУ

        7.1. При оформленні Замовлення, Покупець повинен чітко вказати вимоги по його доставленню. Порядок і умови доставлення зробленого Товару Покупець погоджує з менеджером інтернет-магазину в момент оформлення покупки або при оформленні замовлення на сайті.
        7.2. Відвантаження Товару Покупцю відбувається після надходження від Покупця 100% оплати.
        7.3. Якщо обрано оплату Товару після доставлення, обробка замовлення починається відразу після його оформлення.
        7.4. У випадку, якщо Товар відсутній на складі або замовлення неможливо обробити з будь-якої іншої причини, Продавець негайно звертається до Покупця з пропозиціями можливих рішень. У такому випадку строк доставлення Товару збільшується та починає обраховуватися з моменту надходження Товару на склад.
        7.5. Разом із Замовленням Одержувачу надаються передбачені чинним законодавством документи.
        7.6. Доставлення та повернення Замовлення виконується службами доставлення коштом Покупця, якщо інше не передбачене Договором або чинним законодавством. Загальний строк доставлення по території України не може перевищувати 9 днів.
        7.7.  Загальний термін доставлення Товару складається зі строку обробки Замовлення і строку доставлення. Термін обробки Замовлення – від одного робочого дня до трьох. Термін доставлення – від 1 до 15 діб, залежно від адреси населеного пункту та вибраного перевізника.
        7.8. Час доставлення може бути довшим для продажів за зниженими, акційними цінами або спеціальних кампаній. Час доставлення може бути збільшений Продавцем односторонньо з різних причин про що Продавець повідомляє Покупців на вебсайті інтернет-магазину.
        7.9.  У разі затримки доставлення Товару не з вини Продавця, термін доставлення може бути продовжений на 30 (тридцять) календарних днів, за умови завчасного інформування Продавцем Покупця про затримку шляхом направлення відповідного повідомлення на електронну пошту Покупця або за телефоном, вказаним Покупцем. Таке подовження термінів не є порушенням зобов'язання за Договором.
        7.10. Доставлення Товарів здійснюється по всій території України та за її межами.
        7.11. При доставленні Товарів в інші міста України чи на територію іншої країни, що виконується Компаніями-перевізниками, Покупець у повному обсязі та беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів цими Компаніями-перевізниками.
        7.12. Вартість доставлення в інтернет-магазині не вказується, оскільки залежить від чинних тарифів Компаній-перевізників.
        7.13.  Вартість доставлення Товарів по території України оплачується Покупцем згідно з тарифами Компаній-перевізників. Точна вартість доставлення визначається Компанією-перевізником. 
        7.14. Продавець не несе відповідальності за терміни доставлення Замовлення, якщо вони залежать від дій третіх осіб (перевізників).
        7.15. При отриманні товару Покупець має впевнитися в його цілісності та комплектності шляхом огляду вмісту пакунку. У випадку виявлення недоліків/пошкоджень, нестачі – зафіксувати їх в акті, який разом із Покупцем повинна підписати особа, що безпосередньо здійснює доставлення. За можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео знімання. Протягом 1 (одного) дня з моменту отримання Товару, Покупець зобов’язаний повідомити Продавця про виявлені недоліки (пошкодження/неповну комплектацію) та домовитися про заміну Товару. Сторони погодили, що у випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, Покупцем визнається отримання  Товару у належному стані – без будь-яких пошкоджень та недоліків.
        7.16. Факт отримання Товару та відсутність претензій до якості Товару, який доставляється Компаніями-перевізниками, Покупець підтверджує власним розписом у товарно-транспортній накладній, декларації Компанії-перевізника, або у видатковій накладній при отриманні Товару. 
        7.17. Покупець має право відмовитися від доставленого Товару. При відмові Покупець в повному обсязі оплачує транспортні витрати Продавця, понесені ним на доставлення Товару в місто Покупця та повернення Товару в місто Продавця згідно з тарифами кур'єрської служби або Компанії-перевізника.
        7.18. При відмові від Товару оплата за послуги Компанії-перевізника вираховується із суми, перерахованої Покупцем за Товар. Залишок суми повертається Покупцеві на підставі його листа, відправленого на електрону пошту hello@bujobox.com.ua, із зазначенням поточного рахунку, на який повинні бути повернуті грошові кошти. Всі питання, що виникли в процесі оплати та отримання Товару, Покупець може з'ясувати за контактними вказаними в розділі Контакти.
        7.19.  Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту отримання Товару шляхом і підписання Сторонами товарного чека і/або замовлення (і/або товарно-транспортного документа, експрес-накладної перевізника тощо) на доставлення.

 

8. УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

        8.1.  Покупець має право на повернення Продавцеві Товару належної якості, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. 
        8.2.  Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. 
        8.3. Покупець має право обміняти Товар належної якості на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням за наступними умовами: 
1) Товар для обміну Продавцю надано протягом не більше чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. 
2) Товар може бути замінений якщо він жодного разу не був в експлуатації, не містить слідів використання, не пописаний та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики. 
3) Товар не містить подряпин, сколів, потертості, повністю справний.
4) Збережена повна комплектність проданого Товару. 
5) Товар може бути замінений при пред’явленні Покупцем розрахункового документа, чеку, транспортних документів, виданих Покупцю разом з проданим Товаром, які підтверджують оплату та отримання Товару.  
        8.4.  У разі, якщо Товар не відповідає умовам, визначеним п. 8.3., Продавець має право відмовити в обміні/повернені Товару.
        8.5. Повернення Покупцеві вартості Товару належної якості здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п.п. 8.1. – 8.3. Договору, чинним законодавством України. Доставлення Товару належної якості за адресою Продавця здійснюється коштом Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується. 
        8.6. Якщо на момент обміну аналогічного Товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші Товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного Товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження Товару в продаж повідомити про це Покупця, який вимагає обміну товару. 
        8.7. При поверненні Покупцем Товару належної якості, інтернет-магазин повертає йому сплачену за Товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат інтернет-магазину, пов'язаних з доставленням товару Покупцеві, якщо такі були.
        8.8. У разі, якщо Товар не отриманий Покупцем по його вині, зокрема, якщо він не вірно вказав контактні дані і Товар повернулася Продавцю після закінчення строку зберігання або в інших випадках, і Покупець вимагає повернення сплачених коштів за Товар, Продавець повертає йому сплачену за Товар суму за вирахуванням компенсації витрат інтернет-магазину, пов'язаних з доставленням товару Покупцеві, якщо такі були.
        8.9. Повернення вартості Товару здійснюється в той самий спосіб оплати, який Покупець використовував для початкової транзакції, якщо Покупець прямо не погодився на інше рішення, запропоноване Продавцем. У будь-якому разі з Покупця не стягуватиметься плата, пов’язана з поверненням коштів.
        8.10.  Не підлягають поверненню непродовольчі Товари належної якості, перелік яких затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р.
        8.11. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», проводиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України, в тому числі, але не виключно, письмової заяви за зразком, що міститься на Сайті https://bujobox.com.ua/obmen-i-vozvrat/.
        8.12. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передачі Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили. 
        8.13. У разі заміни або повернення Товару, Покупець або Одержувач повинен повернути попередній Товар в такому ж вигляді, в якому йому було доставлено.
        8.14. Покупець повинен чітко повідомити Продавця про повернення Товару, щоб скористатися відповідним правом. Для цього є декілька способів:
            8.14.1. Електронною поштою на адресу hello@bujobox.com.ua.
            8.14.2. За телефоном +38 (095) 144-09-11;
            8.14.3. У месенджерах Viber або Telegram;
        8.15. Зверніть увагу! Кожен зі способів подання повідомлення є прийнятним і всі вони однаково ефективні. «BujoBox» рекомендує використовувати форму заяви надану Продавцем.
        8.16. Для повернення Товару необхідно:
        8.17. Написати або заповнити заяву запропоновану Продавцем на повернення;
        8.18. Упакувати Товар, який повертає Покупець;
        8.19. Вкласти заяву на повернення Товарів, яку Покупець отримує у посилці та розрахунковий документ, який підтверджує придбання Товару;
        8.20. Товар повинен мати споживчі властивості, пломби, ярлики;
        8.21. Товар не повинен використовуватися та повинен бути збережений його Товарний вигляд.
        8.22. Покупець повертає Товар та належним чином оформлені документи на повернення на адреси, вказані Продавцем. Покупець повинен здійснити фактичне відправлення Товару належної якості не пізніше ніж через 14 днів із дати купівлі Товару.
        8.23. У будь-якому випадку, Продавець може не повертати вартість Товару, доки не отримає Товар назад або доки Покупець не наддасть підтвердження відправлення Товару назад — залежно від того, що станеться раніше.
        8.24. Покупець відповідає за зниження вартості Товару внаслідок його використання іншим чином, ніж це необхідно для визначення стану, властивостей і працездатності Товару.

 

9. ГАРАНТІЇ ЯКОСТІ ТОВАРУ. ВИМОГИ ПОКУПЦЯ, ПОВ'ЯЗАНІ З НЕДОЛІКАМИ ТОВАРІВ.
        9.1.  Скарги (претензії) на істотні недоліки Товару можна подати впродовж 5 днів з моменту придбання Товару. Відмінність елементів дизайну або оформлення, від заявлених в описі на вебсайті, не є ознакою Товару неналежної якості.
        9.2. Після підписання супровідних документів претензії до зовнішніх дефектів Товару, його кількості, комплектності не приймаються. Тобто з моменту доставлення Товару і до моменту підписання супровідних документів, Покупець повинен оглянути зовнішній вигляд Товару, перевірити кількість і комплектність Товару відповідно до розміщеного замовлення.
        9.3.  У надісланих скаргах (претензіях) мають вказуватися причини скарги та інформація, необхідна для ідентифікації замовлення. Продавець має право вимагати додаткову інформацію для прийняття рішення по скарзі Покупця.
        9.4.  Покупець повинен дотримуватися умов (правил) використання Товару, які вказані виробником на відповідних внутрішніх етикетках, що розміщуються на Товарі.
        9.5.  Продавець розглядає скаргу протягом 14 днів з моменту її отримання, і про результат повідомляється Покупцеві.
        9.6. Якщо надіслану скаргу задоволено, повертається вартість Товару та відшкодовуються підтверджені витрати на повернення Товару неналежної якості до Продавця.
        9.7. За бажанням Покупця Продавець може замінити Товар неналежної якості та такий же самий Товар належної якості, або будь-яку інший Товар. У разі якщо здійснюється заміна Товару на інший, вартість якого перевищує Товар неналежної якості, Покупець зобов’язується здійснити доплату його вартості. У разі якщо здійснюється заміна Товару на інший, вартість якого менша вартості Товару неналежної якості, то Продавець повертає різницю вартості Покупцю.
        9.8. Якщо в задоволенні скарги відмовлено, Покупець отримує повідомлення, в якому пояснюється, що скаргу визнано необґрунтованою, та надаються причини визнання скарги необґрунтованою.

 

 10. ПОДАРУНКОВІ СЕРТИФІКАТИ
        10.1. Сертифікат не може бути використаний для придбання іншого подарункового сертифікату.
        10.2. Сертифікат продається за попередньою оплатою.
        10.3. Сертифікат поверненню, обміну чи відновленню не підлягає.
        10.4. Сертифікат діє протягом 6 місяців з моменту його активації (моменту придбання сертифікату).
        10.5. Використання сертифікату дає можливість здійснити покупку одноразово, а його номінал списується повністю, незалежно від вартості покупки.
        10.6. Якщо вартість Товару перевищує номінал сертифікату, доплата здійснюється у вигляді безготівкового розрахунку.
        10.7. Товар продається за попередньою оплатою.
        10.8. Товар поверненню не підлягає.

 

 11. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
        11.1. Продавець має право:
            11.1.1. В односторонньому порядку припинити продаж Товарів та надання послуг  (відмовити в оформленні Замовлення/продажі та доставленні Товарів) у випадку порушення Користувачем/Покупцем умов Публічної оферти.
            11.1.2.  На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари. У будь-якому випадку, ціна Товару підтвердженого Продавцем Замовлення залишається незмінною.
            11.1.3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів, Продавець має право виключити зазначений Товар із Замовлення чи анулювати Замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаної Покупцем при реєстрації чи оформленні Замовлення (або зателефонувати за вказаним Покупцем номером телефону чи відправити повідомлення по месенджеру). 
            11.1.4.  На власний розсуд, в односторонньому порядку вносити зміни до умов Публічної оферти, шляхом її  розміщення (оприлюднення) в новій редакції на сайті. Зміни набувають чинності з моменту їх розміщення (оприлюднення), якщо інший строк набрання змін чинності не визначений додатково при їх публікації.
            11.1.5. Розміщувати на сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться чи будуть проводитись Продавцем та/або третіми особами-партнерами Продавця. Також, згідно з умовами цієї Публічної оферти та Політики конфіденційності, надсилати на адресу електронної пошти Користувачів/Покупцю електронні листи з інформацією про новини, рекламні заходи, маркетингові активності, інші комерційні пропозиції Продавця.
            11.1.6.  Організовувати доставлення Замовлень, залучаючи до надання послуг з доставлення третіх осіб.
        11.2.  Продавець зобов’язується:
            11.2.1. Після здійснення підтвердження Замовлення, виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення.
            11.2.2.  Передати для доставлення Товари згідно з оформленим Замовленням та умовами Публічної оферти.
            11.2.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару під час його пакування та підготовки до доставлення.
            11.2.4. Жодним чином не розголошувати інформацію про персональні дані Користувачів та Покупців, паролі та інші дані доступу.
            11.2.5.  Надати кожному Користувачеві можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій Продавця, що направляються останнім на адресу електронної пошти, вказаної при реєстрації на сайті. 
        11.3.  Користувач/Покупець має право:
            11.3.1.  Обрати Товари, оформлювати та направляти Замовлення на відповідних сторінках сайту.
            11.3.2. Вимагати від Продавця виконання умов та обов’язків, що передбачені цією Публічною офертою.
            11.3.3.  Відмовитися від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій Продавця, що направляються останнім на адресу електронної пошти Користувача або в месенджери.
        11.4.   Користувач/Покупець зобов’язується:
            11.4.1.  До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитися з усіма її умовами та положеннями.
            11.4.2. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом), яка розміщена на сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення.
            11.4.3. Належним чином оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення.
            11.4.4. При реєстрації та/або при оформленні Замовлення надати Продавцю повну інформацію, що необхідна для здійснення доставлення Замовлення. Користувач/Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Користувачем/Покупцем.
            11.4.5.  При одержанні Замовлення впевнитися в цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару – зафіксувати всі відмінності в акті.
            11.4.6.  Ознайомитись з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників до моменту оформлення Замовлення.


12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
        12.1.  Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором і чинним законодавством України. 
        12.2. Сторони звільняються від відповідальності за повне чи часткове невиконання своїх обов’язків за Договором, у випадку настання обставин непереборної сили (форс-мажор), які виникли після підписання даного Договору. До обставин форс-мажор відносяться: стихійні лиха, страйки, зміни чинного законодавства України, рішення директивних органів, встановлення карантину, оголошення війни, бойових дій, блокада, ембарго, міжнародні санкції. Сторона, для якої наступили форс-мажорні обставини, зобов’язана протягом 72 годин з моменту їх виникнення та документального підтвердження повідомити іншу Сторону про такі факти та вказати орієнтовний строк дії таких форс-мажорних обставин. Належним доказом наявності форс-мажорних обставин є довідка уповноваженого органу  за місцем виникнення таких обставин або за місцем знаходження Сторони, яка посилається на такі обставини. У разі наявності обставин непереборної сили строк виконання Сторонами зобов’язань по цьому Договорі продовжується на строк існування обставин форс-мажору. 
        12.3.  Відповідальність Продавця за зміни умов придбання Товару, в порівнянні з вказаними на сайті, обмежується тим, що Покупець має право відмовитися від придбання Товару і вимагати у Продавця повернення сплачених за нього коштів (якщо вони були фактично сплачені Покупцем до моменту передання Товару).
        12.4.  Продавець не несе відповідальності за вибір Покупцем Товару, він лише гарантує відповідність замовлених позицій.
        12.5. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном перебувала інша особа) особам або їх майну, юридичним особам, державі чи загальним засадам моральності.

 

13. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ. РОЗГЛЯД ПРЕТЕНЗІЙ.
        13.1.  У разі виникнення спорів, пов'язаних з виконанням Сторонами цього Договору, за винятком спорів щодо стягнення заборгованості з Покупця, Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом переговорів з дотриманням претензійного порядку. Термін розгляду претензії — 7 (сім) календарних днів від дати її отримання. По спорах у зв'язку зі стягненням заборгованості з Покупця дотримання претензійного порядку не потрібно.
        13.2.  Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно з законодавством України. При розгляді таких спорів використовується матеріальне і процесуальне право України. 


14. СТРОК ДІЇ ЦЬОГО ДОГОВОРУ
        14.1.  Договір набирає чинності з моменту його акцептування Покупцем і діє до моменту повного виконання зобов'язань Продавцем і Покупцем.
        14.2.  Даний Договір може бути достроково припинений:
    • за взаємною згодою Продавця і Покупця;
    • за рішенням суду;
    • у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор).


15. ІНШІ УМОВИ
        15.1. Продавець може здійснювати аудіо фіксацію розмов з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання за умови повідомлення Користувачів/Покупців про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятися Продавцем для реалізації останнім своїх прав та законних інтересів, а також з метою підвищення якості надання послуг тощо. Продавець керується твердженням, що Користувач/Покупець, який не згоден з аудіо фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з менеджером інтернет-магазину після отримання повідомлення про здійснення аудіо фіксування.
        15.2. Продавець залишає за собою право розширювати та скорочувати товарну пропозицію, представлену на сайті
        15.3. Сайт і надані сервіси можуть бути тимчасово, частково або повністю недоступні внаслідок проведення профілактичних або інших робіт, або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Користувачів/Покупців або без такого.
        15.4.  Якщо будь-яке положення (умова), яке міститься в цьому Договорі або в будь-якому іншому документі, пов’язаному з ним, стає недійсним, незаконним, – дія та виконання положень цього документу, які залишились, не будуть ніяким чином порушені або послаблені, а таке положення (умова) буде вважатися виключеним з Договору
        15.5. Назви розділів, включені до цього Договору, використовуються виключно для зручності та не повинні розглядатися або тлумачитися як такі, що мають істотний зміст при інтерпретації значення будь-якого положення цього Договору.
        15.6.  Реєструючись на сайті інтернет-магазину, Покупець надає Продавцю згоду на отримання інформаційних повідомлень від Продавця і його партнерів, що діють на підставі договору з Продавцем, за допомогою служб коротких повідомлень (СМС) і електронної пошти.
        15.7. У будь-який момент Покупець має право відмовитися від отримання такої розсилки на сайті інтернет-магазину. 
        15.8. Сайт інтернет-магазину містить матеріали, товарні знаки, фірмові найменування та інші охоронювані законом матеріали, включаючи, але не обмежуючись, тексти, фотографії, графічні зображення.
        15.9. Всі об’єкти, доступні в інтернет-магазині тому числі елементи дизайну, текст, графічні зображення, ілюстрації, відео, фото, програми для ЕОМ, бази даних, музика, звуки та інші об'єкти (далі – зміст інтернет-магазину), а також будь-який контент, розміщений на вебсайті https://bujobox.com.ua/, є об'єктами виняткових прав Продавця інтернет-магазину та інших правовласників.
        15.10. Використання контенту, а також будь-яких інших елементів інтернет-магазинів можливо тільки в рамках функціонала, запропонованого інтернет-магазином. Ніякі елементи змісту інтернет-магазину не можуть бути використані іншим чином без попереднього дозволу/згоди правовласника. Під використанням маються на увазі, в тому числі: відтворення, копіювання, перероблення, поширення на будь-якій основі, відображення у розіграші тощо. Виняток становлять випадки, прямо передбачені законодавством України. Використання Користувачем елементів змісту інтернет-магазину, а також будь-якого контенту для особистого некомерційного використання, допускається за умови збереження всіх знаків охорони авторського права, суміжних прав, товарних знаків, інших повідомлень про авторство, збереження імені (або псевдоніма) автора/найменування правовласника в незмінному вигляді, збереженні відповідного об'єкта в незмінному вигляді. Виняток становлять випадки, прямо передбачені законодавством України
        15.11. Увесь зміст сайту інтернет-магазину охороняється законодавством України, міжнародними договорами.
        15.12. Користувач/Покупець чи будь-які інші треті особи не мають права використовувати матеріали, розміщені на сайті інтернет-магазину, зокрема: вносити зміни, копіювати, публікувати, передавати третім особам тощо.

 

16. АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ
        16.1.  Найменування продавця, контакті дані:
Фізична особа-підприємець Почтовик Сергій Миколайович, адреса реєстрації: Україна, 49100, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Героїв, будинок 11, квартира 185,  податковий номер 3377206373.
Реквізити інших Продавців вказуються окремо в рахунках на оплату.
Контактні дані: 
телефон +38 (095) 144-09-11, 
електронна пошта hello@bujobox.com.ua,
адреса для листування: Україна, 49100, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Героїв, будинок 11, квартира 185.
 Користувач/Покупець може зв’язатися із Продавцем, який управляє інтернет-магазином, наведеними нижче способами:
    • Зателефонувати на гарячу лінію для стаціонарних і мобільних телефонів: 
+38 (095) 144-09-11 (Оплата за підключення згідно з тарифами оператора).
    • Електронною поштою на адресу: електронна пошта  hello@bujobox.com.ua,
    • Через контактні форми на вебсайті інтернет-магазину.