Умови й терміни повернення товару

Товар можна повернути, навіть якщо він не відповідає вашим очікуванням: не підійшов колір, розмір, якість товару. Або товар не відповідає опису або фото на сайті. 

Згідно із законом "Про захист прав споживачів" повернути чи обміняти товар можна протягом 14 днів після купівлі.

Придбаний у нашому інтернет-магазині товар можна обміняти або повернути за умов:

  • товар має належний вигляд і не має слідів використання;
  • без механічних пошкоджень;
  • збереженне пакування виробника;
  • присутні бірки, захисні плівки (якщо передбачені виробником).

Важливо: відтінок кольору може відрізнятись через різні налаштування екрану пристрою на якому відтворюється зображення.

Як повернути товар

Якщо ви отримали товари через логістичну компанію «Нова пошта» для повернення або обміну скористайтесь послугою «Легке повернення». Подробиці тут.

Щоб повернути або обміняти товар:

  1. Заповніть електронну заявку на повернення товару або паперовий бланк (його треба вкласти до повернення).
  2. Покладіть товар в пакування виробника та переконайтесь, що повертаєте товар в тій комплектації, в якій його отримали. Якщо це набір, то мають бути присутні всі елементи набору. 
  3. Добре запакуйте товари, щоб посилка не пошкодилася в дорозі. Це може бути пакування в якому ви отримали замовлення. Або пакування поштової служби, якою користуєтесь.
  4. Прийдіть до будь-якого відділення Нової пошти або Укрпошти.
  5. Оформіть відправлення за реквізитами:
    Отримувач — ФОП Почтовик Сергій Миколайович (ЄДРПОУ: 3377206373)
    Телефон — +38(095)144-09-11
    Вид доставки — відділення-відділення
    Адреса Нової пошти — м. Дніпро, Відділення №159 (до 30 кг): вул. Калинова, 45
    Адреса Укрпошти — 49026, м. Дніпро, вул. Калинова, 23
    Оплата доставки — за рахунок відправника
    Оголошена вартість — дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
  6. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
  7. Дозволити огляд при отриманні — лише для Укрпошти.
  8. Чек надсилати не обов’язково.

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

Як повернути кошти за товар

В заявці вкажіть дані банківської картки для повернення коштів: номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.

Гроші повертаються за 2–7 днів після отримання надісланого товару та прийняття рішення про повернення коштів.

Як отримати інший товар

Зв'яжіться з нами зручним способом і ми допоможемо обміняти товар на аналогічній у випадку браку. Якщо ви бажаєте отримати інший товар і він дешевший - ми повернемо різницю. Обміняти на дорожчий товар можна з доплатою за попереднім узгодженням. 

Вартість доставки при поверненні та обміні

При поверненні товару належної якості протягом 14 днів після купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.

У випадку якщо ви отримали:

  • не той товар, який замовляли;
  • товар неналежної якості (брак або інші дефекти);
  • товар, що не відповідає фото або опису на сайті,

ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення. Доставка та обмін буде за наш рахунок.

 

Якщо у вас залишились будь-які інші питання зв'яжіться з нашим відділом турботи зручним способом і ми обов'язково допоможемо 💛